Autor |
Romana Kašná |
Název organizace |
Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky |
Rok vydání |
2017 |
Typ zprávy |
bakalářská práce |
Anotace |
Tato bakalářská práce se zabývá logopedickou intervencí u dětí předškolního věku, je rozdělená na tři části. Teoretická část se skládá ze dvou kapitol. První kapitola vymezuje vše o předškolním období. Druhá kapitola definuje pojmy nejčastějších narušených komunikačních schopností, a to dyslalii a opožděný vývoj řeči. Třetí část tvoří soubor kazuistik všech pozorovaných dětí a logopedické péče v mateřské škole. Kde děti byly podporovány při terapii řeči pomocí artikulačních a oromotorických cvičení, dechových cvičení, podporou fonematického sluchu a rozvojem celé osobnosti dítěte. |
Klíčová slova |
dítě předškolního věku, dyslalie, komunikační schopnosti, logopedická intervence, opožděný vývoj řeči |
Typ výzkumu |
kvalitativní
|
Datum zahájení |
|
Datum ukončení |
|
Obor |
AM Pedagogika a školství |
Email na řešitele |
vitkova@ped.muni.cz |
Dostupnost |
dostupný v elektronické knihovně NRVDM |
Zpráva ke stažení |
1500465598.pdf |
Instituce |
Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky |
Možná souvislost |
|