Autor |
Alena Felcmanová |
Název organizace |
FHS UK |
Rok vydání |
2018 |
Typ zprávy |
disertační práce |
Anotace |
Disertační práce se zabývá podobami empowermentu aktérů ve vzdělávání z řad rodin, občanského sektoru, škol a dalších organizací státu. Výzkum by prováděn v kontextu zavádění tzv. inkluzivního vzdělávání a souvisejících změn v českém základním školství, v období od jara 2013 do konce roku 2017. Jako metody kvalitativního výzkumu byla zvolena analýza aktérů a hloubkové rozhovory. Sebraná databyla analyzována z hlediska cílů a agendy aktérů, jejich zkušenosti s diskriminací, jejich vztahu k agendě inkluzivního vzdělávání, spolupráce mezi aktéry a v neposlední řadě z hlediska (bez)moci a empowermentu aktérů (jak je sami popisují). |
Klíčová slova |
empowerment, diskriminace, inkluzivní vzdělávání, aktéři, vzdělávací politika |
Typ výzkumu |
kvalitativní
|
Datum zahájení |
|
Datum ukončení |
|
Obor |
AM Pedagogika a školství, AO Sociologie, demografie |
Email na řešitele |
pr@fhs.cuni.cz |
Dostupnost |
dostupný v elektronické knihovně NRVDM |
Zpráva ke stažení |
1591019719.pdf |
Instituce |
FHS UK |
Možná souvislost |
|