| Autor |
Alena Felcmanová |
| Název organizace |
FHS UK |
| Rok vydání |
2018 |
| Typ zprávy |
disertační práce |
| Anotace |
Disertační práce se zabývá podobami empowermentu aktérů ve vzdělávání z řad rodin, občanského sektoru, škol a dalších organizací státu. Výzkum by prováděn v kontextu zavádění tzv. inkluzivního vzdělávání a souvisejících změn v českém základním školství, v období od jara 2013 do konce roku 2017. Jako metody kvalitativního výzkumu byla zvolena analýza aktérů a hloubkové rozhovory. Sebraná databyla analyzována z hlediska cílů a agendy aktérů, jejich zkušenosti s diskriminací, jejich vztahu k agendě inkluzivního vzdělávání, spolupráce mezi aktéry a v neposlední řadě z hlediska (bez)moci a empowermentu aktérů (jak je sami popisují). |
| Klíčová slova |
empowerment, diskriminace, inkluzivní vzdělávání, aktéři, vzdělávací politika |
| Typ výzkumu |
kvalitativní
|
| Datum zahájení |
|
| Datum ukončení |
|
| Obor |
AM Pedagogika a školství, AO Sociologie, demografie |
| Email na řešitele |
pr@fhs.cuni.cz |
| Dostupnost |
dostupný v elektronické knihovně NRVDM |
| Zpráva ke stažení |
1591019719.pdf |
| Instituce |
FHS UK |
| Možná souvislost |
|