Autor |
Veronika Pavlas Martanová, Olga Konůpková |
Název organizace |
PF UK |
Rok vydání |
2019 |
Typ zprávy |
Článek v odborném periodiku |
Anotace |
Cílem empirické studie je popsat, jaké faktory identifikovali učitelé základních škol jako zdroj stresu v kontaktu s rodiči. Článek prezentuje závěry analýzy části dat z výzkumu - Učitelské vyhoření - institucionální, vztahové a intrapsychické faktory. Byla analyzována data ze 45 rozhovorů s učiteli z 12 základních škol. |
Klíčová slova |
rodiče, komunikace, syndrom vyhoření, učitelé |
Typ výzkumu |
kvalitativní
|
Datum zahájení |
|
Datum ukončení |
|
Obor |
AM Pedagogika a školství |
Poznámka |
Martanová V. - Konůpková, O. (2019) Odlišné světy učitelů a rodičů: interakce s rodiči jako zdroj stresu učitele. Pedagogická orientace, 2019, roč. 29, č. 2, s. 223–242. |
Email na řešitele |
veronika.martanova@pedf.cuni.cz |
Dostupnost |
dostupný u řešitele |
Odkaz na zprávu |
https://journals.muni.cz/pedor/article/view/12379/pdf |
Uložení zprávy |
Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra psychologie, Myslíkova 7, Praha 1 |
Instituce |
PF UK |
Možná souvislost |
|