Autor |
Michaela Málková |
Název organizace |
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích. Teologická fakulta. Katedra pedagogiky |
Rok vydání |
2017 |
Typ zprávy |
diplomová práce |
Anotace |
Diplomová práce má teoreticko-empirický charakter. Teoretická část se zabývá problematikou zotavovacích akcí - legislativou, organizací, kvalifikací a kompetencemi pracovníků zotavovacích akcí. Dále je charakterizováno dítě s ADHD a popsány výchovné přístupy vhodné pro práci s dětmi s ADHD na zotavovacích akcích. Cílem empirické části je popsat zkušenosti pedagogů volného času s integrací dítěte s ADHD na zotavovacích akcích. Empirická část je rozdělena na dvě části. První část tvoří předvýzkum realizovaný formou dotazníkového šetření. Na výsledky šetření navazuje část druhá, založená na strukturovaných rozhovorech s vybranými pedagogy volného času. Otázky rozhovoru jsou zaměřeny na dosavadní praxi volnočasových pedagogů, podmínky integrace dítěte s ADHD na zotavovací akci, výchovné přístupy a přínosy integrace |
Klíčová slova |
ADHD, integrace, letní tábor, pedagog volného času, zotavovací akce |
Typ výzkumu |
kvantitativní
|
Datum zahájení |
|
Datum ukončení |
|
Obor |
AK Sport, aktivity volného času, AM Pedagogika a školství, AN Psychologie |
Email na řešitele |
timrova@tf.jcu.cz |
Dostupnost |
dostupný v elektronické knihovně NRVDM |
Zpráva ke stažení |
1503663745.pdf |
Instituce |
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích. Teologická fakulta. Katedra pedagogiky |
Možná souvislost |
Zotavovací (letní) akce (dle zákona)
|