Autor |
Andrea Jirásková |
Název organizace |
Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogiky a psychologie |
Rok vydání |
2016 |
Typ zprávy |
bakalářská práce |
Anotace |
Bakalářská práce se zabývá zkoumáním vztahů dětí na základní škole, konkrétně ve 4. třídě. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Cílem teoretické části je obecně popsat, jak se charakterizuje mladší školní věk, školní prostředí a především vztahy mezi žáky, jaké faktory vztahy ovlivňují a jaké postavení a pozici mohou mít žáci ve třídě. V praktické části je cílem blíže se seznámit se vztahy dětí v konkrétní třídě na základní škole, zmapovat dynamiku třídního kolektivu, jak se žáci v tomto kolektivu vidí, případně jak si myslí, že jsou vnímáni kolektivem. Výzkum je proveden kvalitativní i kvantitativní formou. Jeho výsledky jsou určeny především pro učitele základních škol a jiné pedagogické pracovníky.
|
Klíčová slova |
mladší školní věk, sociální pozice, školní třída, vztahy ve třídě, žák |
Typ výzkumu |
kvalitativní
|
Datum zahájení |
|
Datum ukončení |
|
Obor |
AM Pedagogika a školství, AN Psychologie |
Email na řešitele |
sona.srbova@uhk.cz |
Dostupnost |
dostupný v elektronické knihovně NRVDM |
Zpráva ke stažení |
1498050342.pdf |
Instituce |
Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogiky a psychologie |
Možná souvislost |
|