Změnit jazyk:

Motivace matek k umístění dítěte do lesní mateřské školy

Autor Vendula Krylová
Název organizace Masarykova univerzita v Brně, Pedagogická fakulta, Katedra sociální pedagogiky
Rok vydání 2012
Typ zprávy bakalářská práce
Anotace Hlavním záměrem této práce je poskytnout náhled do spektra motivů, které ovlivňují matky při volbě lesní mateřské školy jakožto předškolního zařízení pro dítě. Teoretická část se kromě popisu samotných lesních mateřských škol zaměřuje na konkrétní pedagogické koncepce, které jsou či mohou být pro lesní školky inspirativní. Empirická část se pak věnuje analýze dat získaných z rozhovorů s matkami, které lesní školku pro dítě zvolily. Ve výsledku jsou shrnuty nejvýznamnější faktory volby. Cílem práce je také poskytnout lidem působícím při lesních mateřských školách či budoucím zakladatelům těchto zařízení materiál k úvahám nad posláním zařízení ve shodě s očekáváními rodičů.
Klíčová slova alternativní školy, ekoškolky, motivace, lesní mateřská škola
Typ výzkumu kvalitativní
Datum zahájení
Datum ukončení
Obor AM Pedagogika a školství, AO Sociologie, demografie
Email na řešitele ksteparova@ped.muni.cz
Dostupnost dostupný v elektronické knihovně NRVDM
Zpráva ke stažení 1474297127.pdf
Instituce Masarykova univerzita v Brně, Pedagogická fakulta, Katedra sociální pedagogiky
Možná souvislost
Správce registru Ministerstvo školství mládeže a tělovýchovy
Provozovatel Národní pedagogický institut ČR
Ve spolupráci Česká rada dětí a mládeže
Odkazy vyzkumy@npicr.cz Hlášení závad Ochrana osobních údajů