Autor |
Marie Rychlíková |
Název organizace |
PedF UK |
Rok vydání |
2016 |
Typ zprávy |
disertační práce |
Anotace |
Předmětem disertační práce je problematika čtenářské gramotnosti u žáků s odlišným mateřským jazykem v primárním vzdělávání. Cílem práce je analýza a popis soudobého stavu čtenářské gramotnosti v kontextu inkluzivního vzdělávání u dětí s odlišným mateřským jazykem. Struktura práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a výzkumnou. Ve výzkumné části byly použity metody kvantitativního a také kvalitativního výzkumu. |
Klíčová slova |
čtenářská gramotnost, počáteční čtenářská gramotnost, inkluze, stereotypy, žák s odlišným mateřským jazykem, úroveň čtenářské gramotnosti |
Typ výzkumu |
kvalitativní , kvantitativní
|
Datum zahájení |
|
Datum ukončení |
|
Obor |
AM Pedagogika a školství |
Email na řešitele |
info@pedf.cuni.cz |
Dostupnost |
dostupný v elektronické knihovně NRVDM |
Zpráva ke stažení |
1602794343.pdf |
Instituce |
PedF UK |
Možná souvislost |
Počet dětí/mladých žijících v materiálně deprivované domácnosti
|