Autor |
Jana Magerová |
Název organizace |
PED MU |
Rok vydání |
2018 |
Typ zprávy |
disertační práce |
Anotace |
Předložená disertační práce se zabývá úkoly školního psychologa v prostředí inkluzivní školy. Teoreticky zpracovává otázky inkluzivního vyučování, které nově řeší pedagogickou práci zejména se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Prostřednictvím výzkumu jsou zjišťovány požadavky na služby a odborné činnosti školního psychologa z pohledu znalostí a zkušeností posluchačů speciální pedagogiky jako odborníků, s nimiž jsou školní psychologové v úzkém pracovním kontaktu při práci s žáky. Výzkum byl prováděn formou dotazníkového šetření.
|
Klíčová slova |
Inkluze, inkluzivní vzdělávání, školní psycholog, speciální
pedagog, žák se speciálními vzdělávacími potřebami |
Typ výzkumu |
kvantitativní
|
Datum zahájení |
|
Datum ukončení |
|
Obor |
AM Pedagogika a školství |
Email na řešitele |
info@ped.muni.cz |
Dostupnost |
dostupný v elektronické knihovně NRVDM |
Zpráva ke stažení |
1593689741.pdf |
Instituce |
PED MU |
Možná souvislost |
Počet dětí/mladých žijících v materiálně deprivované domácnosti
|