Analýza podpůrných opatření u žáků s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami v inkluzivním prostředí základní školy
| Autor | Kateřina Šimčíková |
| Název organizace | PED MU |
| Rok vydání | 2019 |
| Typ zprávy | disertační práce |
| Anotace | Disertační práce se zabývá problematikou podpůrných opatření u žáků s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami v inkluzivním prostředí základní školy. Výzkumný projekt je zpracován metodou kvantitativního výzkumu s využitím techniky dotazníku vlastní konstrukce a vyhodnocen bivariační analýzou. |
| Klíčová slova | inkluze, inkluzivní vzdělávání, podpůrná opatření, žák s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami, sociální znevýhodnění, poradenství, podpora, rodina, škola |
| Typ výzkumu | kvantitativní |
| Datum zahájení | |
| Datum ukončení | |
| Obor | AM Pedagogika a školství |
| Email na řešitele | info@ped.muni.cz |
| Dostupnost | dostupný v elektronické knihovně NRVDM |
| Zpráva ke stažení | 1593679853.pdf |
| Instituce | PED MU |
| Možná souvislost | Počet dětí/mladých žijících v materiálně deprivované domácnosti |
![Národní registr výzkumů o dětech a mládeži [logo]](/img/nrvdm_logo_velke.png)