Inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením ve školách hlavního vzdělávacího proudu
Autor | Eva Dostalová |
Název organizace | PED MU |
Rok vydání | 2020 |
Typ zprávy | disertační práce |
Anotace | Disertační práce a výzkumné projekty se zabývají zjišťováním a analýzou efektivity využívání podpůrných opatření u žáků s tělesným postižením v inkluzivním prostředí základních škol v kraji Vysočina a Jihomoravském kraji a analýzou současného stavu podpůrných opatření u žáků s tělesným postižením ve školách hlavního vzdělávacího proudu v Jihomoravském kraji a kraji Vysočina. Výzkumné šetření bylo provedeno metodou kvantitativní. |
Klíčová slova | inkluze, inkluzivní vzdělávání, postoj, osobnost, vyučovací proces, podpora, rodina, participace, žák s tělesným postižením, základní škola, podpůrná opatření, asistent pedagoga, speciálně pedagogické centrum, školní poradenské pracoviště |
Typ výzkumu | kvantitativní |
Datum zahájení | |
Datum ukončení | |
Obor | AM Pedagogika a školství |
Email na řešitele | info@ped.muni.cz |
Dostupnost | dostupný v elektronické knihovně NRVDM |
Zpráva ke stažení | 1593597337.pdf |
Instituce | PED MU |
Možná souvislost | Účast v organizovaných aktivitách Účast ve volbách do PS 18 – 29 let Počet dětí/mladých žijících v materiálně deprivované domácnosti Jednotlivci v ČR komunikující s úřady přes internet |