| Autor |
Martina Hospodková |
| Název organizace |
Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta, Ústav primární a preprimární edukace |
| Rok vydání |
2017 |
| Typ zprávy |
diplomová práce |
| Anotace |
Cílem této diplomové práce je ukázat, jak probíhá první týden v září v prvních třídách základní školy v České republice. Teoretická část práce se zaměří na školní zralost a školní připravenost dítěte pro školu. Objasní jeho celkový vývoj a výchovu v preprimárním období. K obohacení teoretické části přispívají i zajímavá doporučení a rady nejen pro učitele, rodiče, ale i pro samotné budoucí prvňáčky. Praktická část práce zjistí na základě kvantitativního průzkumu (dotazníkového šetření) výuku prvního týdne povinné školní docházky. Zmapuje náplň prvního dne ve škole, pomůcky a vybavení, počet a průběh hodin prvního týdne edukace. Praktická část je doplněna o návrhy na průběh prvního týdne povinné školní docházky v různých typech škol. |
| Klíčová slova |
povinná školní docházka, první třída, první týden, školní zralost, září, výuka |
| Typ výzkumu |
kvantitativní
|
| Datum zahájení |
|
| Datum ukončení |
|
| Obor |
AM Pedagogika a školství |
| Email na řešitele |
jan.valter@uhk.cz |
| Dostupnost |
dostupný v elektronické knihovně NRVDM |
| Zpráva ke stažení |
1500465417.pdf |
| Instituce |
Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta, Ústav primární a preprimární edukace |
| Možná souvislost |
|