Specifika realizované podpory u žáků s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami v inkluzivní škole
Autor | Kateřina Šimčíková |
Název organizace | PED MU |
Rok vydání | 2019 |
Typ zprávy | disertační práce |
Anotace | Disertační práce se zabývá problematikou podpůrných opatření u žáků s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami v inkluzivním prostředí základní školy. Výzkumný projekt je zpracován metodou kvantitativního výzkumu s využitím techniky dotazníku vlastní konstrukce a vyhodnocen bivariační analýzou. |
Klíčová slova | inkluze, inkluzivní vzdělávání, podpůrná opatření, žák s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami, sociální znevýhodnění, poradenství, podpora, rodina, škola |
Typ výzkumu | kvantitativní |
Datum zahájení | |
Datum ukončení | |
Obor | AM Pedagogika a školství |
Email na řešitele | info@ped.muni.cz |
Dostupnost | dostupný v elektronické knihovně NRVDM |
Zpráva ke stažení | 1593679406.pdf |
Instituce | PED MU |
Možná souvislost | Počet dětí/mladých žijících v materiálně deprivované domácnosti |