Inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením ve školách hlavního vzdělávacího proudu
| Autor | Eva Dostalová | 
| Název organizace | PED MU | 
| Rok vydání | 2020 | 
| Typ zprávy | disertační práce | 
| Anotace | Disertační práce a výzkumné projekty se zabývají zjišťováním a analýzou efektivity využívání podpůrných opatření u žáků s tělesným postižením v inkluzivním prostředí základních škol v kraji Vysočina a Jihomoravském kraji a analýzou současného stavu podpůrných opatření u žáků s tělesným postižením ve školách hlavního vzdělávacího proudu v Jihomoravském kraji a kraji Vysočina. Výzkumné šetření bylo provedeno metodou kvantitativní. | 
| Klíčová slova | inkluze, inkluzivní vzdělávání, postoj, osobnost, vyučovací proces, podpora, rodina, participace, žák s tělesným postižením, základní škola, podpůrná opatření, asistent pedagoga, speciálně pedagogické centrum, školní poradenské pracoviště | 
| Typ výzkumu | kvantitativní | 
| Datum zahájení | |
| Datum ukončení | |
| Obor | AM Pedagogika a školství | 
| Email na řešitele | info@ped.muni.cz | 
| Dostupnost | dostupný v elektronické knihovně NRVDM | 
| Zpráva ke stažení | 1593597337.pdf | 
| Instituce | PED MU | 
| Možná souvislost | Účast v organizovaných aktivitách Účast ve volbách do PS 18 – 29 let Počet dětí/mladých žijících v materiálně deprivované domácnosti Jednotlivci v ČR komunikující s úřady přes internet | 
![Národní registr výzkumů o dětech a mládeži [logo]](/img/nrvdm_logo_velke.png)


 
		