Analýza podpůrných opatření u žáků s lehkým mentálním postižením v inkluzivním prostředí základních škol
Autor | Jan Viktorin |
Název organizace | PED MU |
Rok vydání | 2019 |
Typ zprávy | disertační práce |
Anotace | Disertační práce a výzkumné projekty se zabývají analýzou činností jednotlivých pracovníků školního poradenského pracoviště ve školách hlavního vzdělávacího proudu v Jihomoravském kraji a analýzou podpůrných opatření u žáků s lehkým mentálním postižením v inkluzivním prostředí základních škol v Břeclavi. Výsledky výzkumu byly zpracovány do tabulek a grafů. Získaná data byla zpracována statistickou metodou pomocí bivariační analýzy. |
Klíčová slova | inkluze, inkluzivní vzdělávání, podpůrná opatření, mentální retardace, mentální postižení, osobnost, žáci s lehkým mentálním postižením, vyučovací proces, hodnocení, základní škola, individuální podpora, poradenství, školské poradenské zařízení, školní poradenské pracoviště |
Typ výzkumu | kvantitativní |
Datum zahájení | |
Datum ukončení | |
Obor | AM Pedagogika a školství |
Email na řešitele | info@ped.muni.cz |
Dostupnost | dostupný v elektronické knihovně NRVDM |
Zpráva ke stažení | 1593529909.pdf |
Instituce | PED MU |
Možná souvislost | Počet dětí/mladých žijících v materiálně deprivované domácnosti |