Arteterapie jako prevence v depagogice na střední škole
Autor | Petra Venclíková |
Název organizace | Masarykova univerzita / Pedagogická fakulta |
Rok vydání | 2016 |
Typ zprávy | Článek ve sborníku |
Anotace | Moje teoretická studie se zabývá využitím arteterapie v pedagogické práci se středoškolskou mládeží. Pracuji jako učitelka odborných předmětů zaměřených na výtvarnou výchovu na střední škole ve Frýdku-Místku. Žáci pocházejí z přilehlých oblastí Frýdku-Místku, převážně části Beskyd a Ostravy. Ve své práci se zaměřuji na zkoumání expresivní výtvarné tvorby se zaměřením na cílový region Ostravy a Beskyd. V dílech porovnávám a hledám rozdílnosti v ztvárnění sociálního postavení obyvatel a rodin tohoto kraje. Důvod mého příspěvku je upozornit na sociální problematiku týkající se středoškolských studentů. |
Klíčová slova | srterapie, mládež, střední škola |
Typ výzkumu | jednorázový výzkum |
Datum zahájení | |
Datum ukončení | |
Obor | AM Pedagogika a školství |
Email na řešitele | 436124@muni.cz |
Dostupnost | dostupný v elektronické knihovně NRVDM |
Zpráva ke stažení | 1517404593.pdf |
Odkaz na zprávu | http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/quaere_2016.pdf |
Uložení zprávy | Recenzovaný sborník příspěvků Interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů Quaere, roč. VI. |
Instituce | Masarykova univerzita / Pedagogická fakulta |
Možná souvislost | Podíl dětí a mladých lidí do 30 let v populaci Počet oslovených klientů pomocí sítě ICM Poměr nezaměstnanosti mládeže (15-24 let) v % Pracovní místa v evidenci úřadu práce pro absolventy a mladistvé |