Změnit jazyk:

Arteterapie jako prevence v depagogice na střední škole

Autor Petra Venclíková
Název organizace Masarykova univerzita / Pedagogická fakulta
Rok vydání 2016
Typ zprávy Článek ve sborníku
Anotace Moje teoretická studie se zabývá využitím arteterapie v pedagogické práci se středoškolskou mládeží. Pracuji jako učitelka odborných předmětů zaměřených na výtvarnou výchovu na střední škole ve Frýdku-Místku. Žáci pocházejí z přilehlých oblastí Frýdku-Místku, převážně části Beskyd a Ostravy. Ve své práci se zaměřuji na zkoumání expresivní výtvarné tvorby se zaměřením na cílový region Ostravy a Beskyd. V dílech porovnávám a hledám rozdílnosti v ztvárnění sociálního postavení obyvatel a rodin tohoto kraje. Důvod mého příspěvku je upozornit na sociální problematiku týkající se středoškolských studentů.
Klíčová slova srterapie, mládež, střední škola
Typ výzkumu jednorázový výzkum
Datum zahájení
Datum ukončení
Obor AM Pedagogika a školství
Email na řešitele 436124@muni.cz
Dostupnost dostupný v elektronické knihovně NRVDM
Zpráva ke stažení 1517404593.pdf
Odkaz na zprávu http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/quaere_2016.pdf
Uložení zprávy Recenzovaný sborník příspěvků Interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů Quaere, roč. VI.
Instituce Masarykova univerzita / Pedagogická fakulta
Možná souvislost Podíl dětí a mladých lidí do 30 let v populaci
Počet oslovených klientů pomocí sítě ICM
Poměr nezaměstnanosti mládeže (15-24 let) v %
Pracovní místa v evidenci úřadu práce pro absolventy a mladistvé
Správce registru Ministerstvo školství mládeže a tělovýchovy
Provozovatel Národní pedagogický institut ČR
Ve spolupráci Česká rada dětí a mládeže
Odkazy vyzkumy@npicr.cz Hlášení závad Ochrana osobních údajů