Autor |
Jana Chovancová |
Název organizace |
Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání |
Rok vydání |
2016 |
Typ zprávy |
bakalářská práce |
Anotace |
Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Cílem teoretické části je definovat základní pojmy týkající se hodnocení, vymezit subjekty školního hodnocení včetně jejich vztahu, formulovat význam hodnocení ve vyučování, funkce, rizika školního hodnocení a popsat klasifikaci a školní hodnocení včetně jejich kladů a záporů. Zvolené téma bude v teoretické rovině řešeno pomocí komparace, analýzy a syntézy odborných zdrojů. V praktické části práce bude provedeno průzkumné šetření. Cílem praktické části je zjistit postoje a názory učitelů odborných předmětů a učitelů praktického vyu- čování a odborného výcviku na středních odborných školách na Uherskohradišťsku. Pro řešení daného tématu bude využito dotazníkového šetření. Zjištěné výsledky budou prezentovány formou tabulek a grafů, diskutovány a na tomto základě bude navrhnuto doporučení pro pedagogickou praxi a formulován závěr.
|
Klíčová slova |
klasifikace, slovní hodnocení, školní hodnocení, učitel, žák |
Typ výzkumu |
kvantitativní
|
Datum zahájení |
|
Datum ukončení |
|
Obor |
AM Pedagogika a školství |
Email na řešitele |
czv@mendelu.cz |
Dostupnost |
dostupný v elektronické knihovně NRVDM |
Zpráva ke stažení |
1495627244.pdf |
Instituce |
Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání |
Možná souvislost |
|