Změnit jazyk:

Dyspraktické obtíže u žáků 1. stupně základní školy

Autor Bc. Kateřina Dubová, Dis.
Název organizace Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky
Rok vydání 2012
Typ zprávy diplomová práce
Anotace Tato práce se zabývá dyspraktickými potížemi u žáků na nižším stupni základní školy a cílenou tělesnou aktivitou, která ovlivňuje tyto potíže. Teoretická část se věnuje základním terminologickým východiskům problematiky specifických poruch učení, přístupu k žákům se specifickými poruchami učení a blíže dyspraxii a jejími specifiky u žáků se specifickými poruchami učení. Výzkumná část analyzuje výskyt dyspraktických obtíží u žáků nižšího stupně základní školy, předkládá soubor možné cílené tělesné aktivity vhodné pro žáky s dyspraxií a navrhuje cvičební jednotku pro tyto žáky.
Klíčová slova 1. stupeň ZŠ, dyspraxie, obtíže, specifické poruchy učení, žák
Typ výzkumu kvalitativní
Datum zahájení
Datum ukončení
Obor AM Pedagogika a školství
Email na řešitele info@ped.muni.cz
Dostupnost dostupný v elektronické knihovně NRVDM
Zpráva ke stažení 1488114585.pdf
Instituce Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky
Možná souvislost
Správce registru Ministerstvo školství mládeže a tělovýchovy
Provozovatel Národní pedagogický institut ČR
Ve spolupráci Česká rada dětí a mládeže
Odkazy vyzkumy@npicr.cz Hlášení závad Ochrana osobních údajů