Autor |
Bc. Kateřina Dubová, Dis. |
Název organizace |
Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky |
Rok vydání |
2012 |
Typ zprávy |
diplomová práce |
Anotace |
Tato práce se zabývá dyspraktickými potížemi u žáků na nižším stupni základní školy a cílenou tělesnou aktivitou, která ovlivňuje tyto potíže. Teoretická část se věnuje základním terminologickým východiskům problematiky specifických poruch učení, přístupu k žákům se specifickými poruchami učení a blíže dyspraxii a jejími specifiky u žáků se specifickými poruchami učení. Výzkumná část analyzuje výskyt dyspraktických obtíží u žáků nižšího stupně základní školy, předkládá soubor možné cílené tělesné aktivity vhodné pro žáky s dyspraxií a navrhuje cvičební jednotku pro tyto žáky. |
Klíčová slova |
1. stupeň ZŠ, dyspraxie, obtíže, specifické poruchy učení, žák |
Typ výzkumu |
kvalitativní
|
Datum zahájení |
|
Datum ukončení |
|
Obor |
AM Pedagogika a školství |
Email na řešitele |
info@ped.muni.cz |
Dostupnost |
dostupný v elektronické knihovně NRVDM |
Zpráva ke stažení |
1488114585.pdf |
Instituce |
Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky |
Možná souvislost |
|